به گزارش "ورزش سه"، یکی از کارهایی که دکو باید در این تابستان به آن بپردازد، روشن کردن تکلیف ژوائو فلیکس (24 ساله) و ژوائو کانسلو (30) است که تابستان گذشته به صورت قرضی به بارسلونا آمدند. 

طبق ادعای موندودپورتیوو، هدف باشگاه بارسلونا این است که هر دو بازیکن پرتغالی را برای فصل آینده حفظ کند، چیزی که با وجود تغییر مربی دست نخورده مانده است. البته بارسا برای این مهم یک شرط دارد، اینکه با سیتی و اتلتیکو برای تمدید قرارداد قرضی این دو به توافق برسد.

2026155

مدافع کناری پرتغالی نمی‌خواهد به منچسترسیتی بازگردد و تمایلی به بازی در عربستان سعودی هم ندارد. بارسا تمدید قرارداد قرضی جدیدی را امتحان خواهد کرد اما اگر سیتی حاضر شود با رقمی کمتر از 25 میلیون یورو کانسلو را بفروشد، انتقال دائمی نیز دور از ذهن نیست.

بارسا برای حفظ فلیکس ولی چندان اصرار ندارد. البته او نمی‌خواهد به اتلتیکو بازگردد (تا سال 2029 قرارداد دارد)، زیرا روابطش با سیمئونه و هواداران بسیار خراب شده است. علاوه بر این، ستاره پرتغالی معتقد است که بارسا مکانی ایده‌آل برای پیشرفت است. در واقع، اگرچه او شروع کننده بی‌چون و چرای ژاوی نبود، اما فصل را با 10 گل و 6 پاس گل در 2143 دقیقه به پایان رساند. بارسا برای تمدید قرارداد قرضی او با اتلتیکو مذاکره خواهد کرد.