به گزارش "ورزش سه"، مدافعان تیم فوتبال استقلال در این فصل یک چهارم گل‌های این تیم را به ثمر رساندند و نقش تاثیرگذاری در روند امتیازگیری آبی‌ها داشتند، آنها روی ضربات ارسالی کرنر و آزاد، ارسال‌های در جریان مسابقه و شوت‌های از راه دور توانستند گل‌های خود را به ثمر برسانند.

آرمین سهرابیان با 4 گل بهترین گلزن این تیم در خط دفاعی بود، او 3 گل با ضربه سر و یک شوت از راه دور به سمت دروازه رقبا شلیک کرد و گل‌های حساسی برای استقلالی‌ها به ثمر رساند، او در 8 بازی آخر این تیم غایب بود و می‌توانست آمار بهتری از خود به جای بگذارد.

روزبه چشمی دیگر مدافع گلزن استقلال که هر دو گل او با ضربه با پا به ثمر رسید و در این فصل با ضربه سر گلزنی نکرد، سوپر شوت او در بازی با سپاهان تک گل استقلال را به همراه داشت و در بازی حساس مقابل گل‌گهر هم با ضربه فنی بغل پای چپ توانست دروازه اخباری را باز کند.

2029896

محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی دو مدافع دیگر استقلال بودند که هرکدام دو گل به ثمر رساندند، آنها با اضافه شدن به خط حمله استقلال در ضربات آزاد در مسابقاتی که بازی گره خورده بود گل‌های حساسی به ثمر رساندند که نمونه آن محمد مرادمند در بازی ملوان و ایمان سلیمی در بازی با فولاد خوزستان تک گل‌های سه امتیازی تیمشان را به ثمر رساندند.

آنها مجموعا با 10 گل نقش تاثیرگذاری در گلزنی این تیم داشتند و یک چهارم گل‌های لیگ برتری این تیم را وارد دروازه رقبا کردند.