به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به بارسلونا پیوست و بسیاری از هواداران این تیم امیدوار بودند که شاهد ادامه درخشش او در این تیم باشند اما شرایط مطابق انتظارشان پیش نرفت و او روزهای خوبی را در بارسا سپری نکرد.

شرایط بحرانی و فشاری که روی ژاوی بود باعث شد که این مربی جوان به این ستاره برزیلی در طول نیم فصل دوم بازی ندهد و این اتفاق باعث ناراحتی شدید او و عصبانیت مدیر برنامه‌هایش شد که صحبت‌های تندی را هم علیه سرمربی سابق بارسا مطرح کرده بود.

2024769

کار حتی تا جایی پیش رفت که بحث جدایی این بازیکن از بارسلونا در پایان فصل به صورت جدی مطرح شد و گفته شده بود که این بازیکن قصد دارد به تیمی ملحق شود که فرصت بازی کردن را داشته باشد اما حالا نشریه اسپورت خبر داده است که او فصل آینده هم با پیراهن بارسا به میدان خواهد رفت.

فلیک تصمیم نهایی را در  این باره گرفته و به مدیران بارسا اعلام کرده است که خواهان ادامه حضور روکه در این تیم در فصل آینده است. او تمام توانش را به کار خواهد گرفت که بهترین بازی ممکن را از این بازیکن در طول فصل آینده بگیرد و درخششی که روکه در برزیل داشت را بار دیگر تکرار کند.