به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی نه چندان خوب باشگاه بارسلونا که در چند سال اخیر مشکلات زیادی را برای مدیران باشگاه به وجود آورده همچنان ادامه دارد و باعث شده است که آنها برای جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با دردسرهای زیادی روبرو باشند. 

منابع نزدیک به بارسا مدعی شده‌اند که هانسی فلیک شرایط این باشگاه را برای جذب بازیکن پذیرفته و از محدودیت‌های مالی آنها باخبر است، اما به نظر می‌رسد که خوان لاپورتا و دکو قصد دارند که این تیم را به صورت جدی برای فصل آینده تقویت کنند.

2028595

انجام چنین کاری با توجه به وضعیت مالی فعلی این باشگاه امکان‌پذیر نیست و حالا خبر داده است که این باشگاه قصد دارد بدون رعایت قانون فرپلی مالی لالیگا و یوفا که پرداخت یک یورو در ازای دریافت یک یورو با توجه به شرایط مالی خاص این باشگاه است وارد بازار نقل و انتقالات شود. 

گفته می‌شود که مدیران باشگاه امیدوار هستند که بتوانند با توجه به قرارداد هنگفت و قابل توجهی که با شرکت نیکی امضا کرده‌اند، شرایط را به سود خودشان تغییر دهند و اوضاع فرپلی مالی را به حالت عادی و نرمال برگردانند، اما باید دید که در این مسیر چقدر موفق خواهند بود.