به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در آخرین دیدار دوستانه در فاصله یک هفته پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که به میزبانی همین کشور برگزار می‌شود روبروی تیم ملی یونان به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد.

عملکرد این تیم در این بازی با توجه به این که گل اول را از یونان دریافت کرد انتقادهای بسیاری را به همراه داشت، اما شاگردان یولیان ناگلزمان در نهایت توانستند آخرین دیدارشان را با پیروزی پشت سر بگذارند و با انگیزه و اعتماد به نفس منتظر آغاز مسابقات یورو ۲۰۲۴ باشند.

2031122

گوندوگان پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما در نیمه اول کمی کند و تنبل بودیم و به همین خاطر هم تنبیه شدیم. بازیکنان یونان در نیمه اول خیلی خوب کار کردند اما کار همین جا تمام نشد و ما خوشبختانه توانستیم دو گل بزنیم و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

ما نشان دادیم که قدرت و توانایی پاسخ دادن را داریم. به حمایت هواداران نیاز داریم چون آنها هستند که ما را به جلو می‌برند. یورو را با روحیه خوبی آغاز می‌کنیم. یک هفته وقت داریم و می‌خواهیم که پویایی و قدرت تیم را از این هم بیشتر کنیم.»