به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی همچنان با داشتن پنج بازیکن در بین ۲۵ پیراهن پرفروش لیگ برتر ام‌ال‌اس، از نظر تجاری پیشتاز است. بدیهی است که کاپیتان تیم، لیونل مسی، در هر دوی این معیارها نقش بسزایی داشته است. استعداد او در زمین و تأثیرگذاری او در خارج از زمین، باعث تغییر سرنوشت تیم در اولین سال حضور او در ایالات متحده شده است.
جای تعجب نیست که پیراهن شماره ۱۰ مسی در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۴ پرفروش‌ترین پیراهن در ام‌ال‌اس باشد. در اینجا لیست کامل ۲۵ تیم برتر آورده شده است...

پیراهن لیونل مسی در اینتر میامی همچنان پرفروش است
هر کجا که اینتر میامی بازی می‌کند، چه در خانه و چه خارج از خانه، می‌توانید مطمئن باشید که سکوها پر از پیراهن شماره ۱۰ لیونل مسی خواهد بود. این بازیکن آرژانتینی تصمیم گرفته است سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای درخشان خود را در ایالات متحده سپری کند و هواداران فوتبال مشتاق هستند یادگاری از دوران حضور او در ام‌ال‌اس داشته باشند. با وجود اینکه او تنها در نیم فصل گذشته به اینتر میامی پیوست، اولین پیراهن او با این تیم به سرعت از همه پیشی گرفت و به عنوان پرفروش ترین پیراهن سال ۲۰۲۳ لقب گرفت. در بخش اعظم سال، این پیراهن در وب سایت رسمی آدیداس به عنوان "ناموجود" فهرست شده بود و فروشگاه‌های سراسر جهان برای تهیه این کالای بسیار مورد تقاضا با مشکل مواجه بودند. مجله ووگ پیراهن میامی مسی را به عنوان یکی از ۱۵ مورد ضروری مد سال معرفی کرد و نوشت: "به محض اعلام خبر اینکه پیراهن صورتی اینتر میامی ناموجود شد، بازار جعل برند داغ شد."

2042312

مسی یکی از پنج بازیکن اینتر میامی است که در بین ۲۵ پیراهن پرفروش برتر سال ۲۰۲۴ قرار دارد. در کنار او هم‌تیمی‌های سابق او در بارسلونا یعنی لوئیس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا حضور دارند. بنجامین کرمسچی، بازیکن جوان پرورش یافته این باشگاه، جمع این پنج نفر را کامل می‌کند که نشان می‌دهد همه چیز برای هواداران میامی فقط برای سوپراستارها نیست.

2042313

اما با وجود محبوبیت این سوپراستارهای خارج از کشور، بازیکنان آمریکایی بیشترین نماینده را در ۲۵ تیم برتر دارند. ملی پوشان تیم ملی آمریکا، آیدان موریس، کریستیان رولدان و جردن موریس همگی در رتبه‌های بالایی قرار دارند، در حالی که بازیکنان جوانی مانند جان تالکین و بنجامین کرمسچی نیز در بین هواداران محبوب هستند.

در مجموع، لیست پرفروش‌ترین پیراهن‌ها نشان خوبی برای لیگ ام‌ال‌اس در سال ۲۰۲۴ است. ستارگان نخبه خارجی در سطح بالایی حضور دارند، اما لیگ همچنان طعم داخلی قوی خود را حفظ کرده است، به طوری که اکثر بازیکنان آن از ایالات متحده هستند و بازیکنان جوان زیادی هم وجود دارند. بدیهی است که تا زمانی که مسی در لیگ باقی بماند، در صدر رده‌بندی فروش پیراهن قرار خواهد گرفت، اما با ۳۷ ساله شدن او در ماه آینده، گزینه‌های زیادی برای تصاحب این عنوان وجود دارند.