به گزارش "ورزش سه"، فرمین لوپز که یکی از ستاره‌های جوانی است که با کمک ژاوی به تیم اصلی بارسلونا رسید، در مصاحبه جدیدش بار دیگر از این مربی اسپانیایی تحسین و درباره هانسی فلیک صحبت کرد.

او در دیدار دوستانه پیش‌فصل مقابل رئال مادرید درخشید و نشان داد که می‌تواند عضوی از ترکیب اصلی آبی‌اناری‌ها باشد. پس از چند بازی نیمکت‌نشینی در لالیگا، ژاوی هرناندز برای بازی در مسابقات حساس هم به او اعتماد کرد و این ستاره جوان به خوبی پاسخ اعتماد اسطوره باشگاه را داد.

با این حال پس از اخراج ژاوی، او یکی از ستاره‌هایی بود که بارها ناراحتی‌اش را از جدایی این مربی ابراز کرده است. او در این مصاحبه هم ابتدا از ژاوی تشکر کرد: «خوشحالم و افتخار می‌کنم که ژاوی مربی من بود. از فرصتی که به من داد بسیار سپاسگزارم. او همیشه به من اعتماد داشت و من به لطف او، کادرش و هم‌تیمی‌هایم اینجا در تیم ملی هستم.»

2042646

او در ادامه نظرش را در مورد بازی در المپیک گفت: «من خیلی دوست دارم به المپیک بروم، اما تاکنون هیچ خبری از فدراسیون در این مورد نشنیده‌ام. طبیعی است که ابتدا باید با بارسا توافق شود، من بازیکن آنها هستم.»

او سپس به سوالی در مورد انتخاب هانسی فلیک به‌عنوان جانشین ژاوی پاسخ داد: «با فلیک همه ما از صفر شروع می‌کنیم. این یک فرصت جدید است. ما فراموش کرده‌ایم که فصل گذشته چه اتفاقی افتاد. حالا زمان شروع یک کار جدید و متقاعد کردن مربی است. من او را به خوبی نمی‌شناسم اما مطمئنم مربی بسیار خوب و مناسبی برای بارسا خواهد بود.»