به گزارش "ورزش سه" بعدازظهر روز سه‌شنبه حسین بادامکی و پیمان حدادی معاونان ورزشی و اقتصادی باشگاه پرسپولیس جام قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیست و سوم را در یک باکس شیشه‌ای و شکیل به محل تمرین تیم پیشکسوتان این باشگاه بردند.

قرار بود این اتفاق توسط رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انجام شود اما از آنجایی که او با حکم کمیته اخلاق بیست روز محروم شده و نمی‌تواند در هیچ ورزشگاهی حاضر شود، او قادر به حضور در کنار پیشکسوتان پرسپولیس نبود و معاونان باشگاه این کار را انجام دادند. در جریان این حضور پیشکسوتان پرسپولیس که هر سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای طرشت گرد هم می‌آیند و تمرین می‌کنند با جام قهرمانی در کنار مدیران جوان باشگاه خود عکس یادگاری گرفتند.

این حرکت از جهت نزدیکی باشگاه پرسپولیس با پیشکسوتان باشگاه انجام شد که در مسیر قهرمانی از تیم محبوب خود حمایت کردند و در سبقت استثنایی سرخ‌ها از رقیب دیرینه‌شان در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل و در نهایت رسیدن به جام نقش داشتند.

رضا درویش در رأس مدیریت باشگاه پرسپولیس در طول دوران دو سال و نیمه مدیریت خود در این باشگاه سعی کرده با پیشکسوتان پرسپولیس بخصوص علی پروین و محمود خوردبین ارتباطی بسیار نزدیک و صمیمانه داشته باشد که این دوستی و ارتباط در بردن جام به تمرین پیشکسوتان هم نقش داشته همان‌طور که خوردبین و پروین در جشن قهرمانی سرخ‌ها هم حاضر بودند و جام قهرمانی را آنها به امید عالیشاه تحویل دادند.