به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا شرایط خاصی را با پرسپولیس تجربه کرد. او در فصل اول حضورش به عنوان دستیار یحیی به کادرفنی سرخپوشان به جای حمید مطهری اضافه شد و با این تیم به مقام قهرمانی رسید.

این مربی برزیلی در ابتدای فصل بیست و سوم نیز کار را به عنوان مربی شروع کرد اما با استعفای یحیی و شرایط سخت پرسپولیس در انتخاب سرمربی جدید در میانه راه، سکان هدایت سرخ‌ها را تا پایان فصل بر عهده گرفت.

نکته جالب اینکه باتوجه به مطرح شدن اسامی متعدد مربی‌های خارجی و چند مرحله مذاکره با برانکو، هواداران پرسپولیس از انتخاب اوسمار اصلا رضایت نداشتند و ۱۳۰ هزار کامنت اعتراضی در پست معرفی رسمی او در اینستاگرام گذاشته شد.

اگرچه اوسمار کار را با شکست شروع کرد اما در ادامه با کسب ۱۲ برد و دو تساوی، پرسپولیس را به مقام قهرمانی رساند و کار نیمه تمام یحیی را تمام کرد. حال در شرایطی که او گزینه اول باشگاه برای فصل بعدی بود، با بازگشتش به برزیل و خبرهایی که وجود دارد احتمال بسیار زیاد به پایان کار خود با قرمزهای پایتخت رسیده است.

2042732

فاصله هشتگ‌های متعدد "نه به اوسمار" تا نگرانی هواداران در مورد حفظ او یا انتخاب سرمربی جدید تنها ۱۹ هفته بیشتر طول نکشید و حالا به نظر می‌رسد پرسپولیس بار دیگر باید پروسه سخت و حساس انتخاب سرمربی جدید را طی کند.