به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان خود را برای بازی جمعه شب برابر اسکاتلند در افتتاحیه یورو 2024 آماده می‌کند.

امروز از اردوی آلمان خبر رسید که الکس پاولوویچ به دلیل بیماری رقابت‌ها را از دست داده است.

2019728

جمال موسیالا در این رابطه گفت: «واقعاً برای او متاسف شدم. الکس از حضور در تیم ملی بسیار خوشحال بود. او در تمرینات نیز خوب بود. اما مطمئناً از تیم حمایت خواهد کرد.»

موسیالا درباره تعاملش با فلورین ویرتز گفت: «خارج از زمین، او می‌تواند تنیس روی میز را به خوبی بازی کند، اما من در بسکتبال ویژگی‌های بهتری دارم. در زمین فوتبال نیز ما به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنیم و از بازی کنارش لذت می‌برم.»

موسیالا در مورد بازی کنار ایلکای گوندوگان گفت: «من با ایلکای خیلی خوب کنار می‌آیم. کاپیتان همچنین کسی است که بیشتر از همه در خارج از زمین با او معاشرت می‌کنم. ما رابطه بسیار خوبی داریم. او بازیکن باتجربه‌ای است که به بازی تیم شکل درستی می‌دهد. گوندوگان بازیکنی پرافتخار و باتجربه است و از او چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.»

موسیلا در مورد پیشرفت خود و اینکه آیا بازیکنان هنوز او را بامبی صدا می‌کنند، گفت: «بعضی از بازیکنان هنوز من را بامبی صدا می‌کنند. من با آن مشکلی ندارم و این یک نام مستعار جالب است. اما در هر صورت حالا بزرگتر شده‌ام. همچنین از نظر فوتبالی نیز پیشرفت کرده‌ام. کمی وزن اضافه کرده‌ام و هدف من این است که سال به سال پیشرفت کنم.»