به گزارش "ورزش سه"، هولگر برویش که در این فصل مورد انتقادات زیادی قرار گرفت و برخی او را مسئول مصدومیت‌های بازیکنان بایرن مونیخ می‌دانستند، پاسخ ادعاها در این مورد را داد.

بایرن مونیخ فصل بسیار ناامیدکننده‌ای را سپری کرد. چرا که پس از ۱۲ سال قهرمانی بوندسلیگا را از دست دادند و بایر لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو توانست بدون شکست به مقام قهرمانی برسد. آنها از جام حذفی هم در همان مراحل ابتدایی کنار رفتند و در نهایت در لیگ قهرمانان اروپا هم با شکست برابر رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی حذف شدند.

نقطه مشترک این ناکامی‌ها مصدومیت و غیبت برخی بازیکنان کلیدی بایرن مونیخ در دیدارهای حساس بود. توماس توخل از این موضوع به‌عنوان یکی از علت‌های فصل ضعیف تیمش نام برد و همین موضوع باعث شد که پیکان انتقادات به سمت پزشکان و بدنسازان بایرن نشانه گرفته شود.

2042976

دکتر هولگر برویش که به احتمال زیاد با پایان قراردادش در تابستان بایرن را ترک می‌کند، در گفت‌وگو با کیکر به این انتقادات پاسخ داد: «همه چیز مشخص است. ما امسال عملکرد خوبی نداشتیم و مصدومیت‌های زیادی داشته‌ایم. اما حالا یک نفر را مقصر دانستن، بسیار ناامیدکننده است.

مسئولیت دیگر اعضای باشگاه چیست؟ مربیان، پزشکان، فیزیوتراپیست‌ها؟ آنها بی‌تقصیر هستند؟

من خیلی ناامید هستم که حالا همه چیز به نام من گره خورده است. این تهمت است. ساده و سطحی است اگر فقط من مسئولیت بسیاری از مصدومیت‌ها را به عهده بگیرم.

ما یک تیم هستیم. یک فصل بد و همچنین یک فصل خوب به‌خاطر کارهای یک نفر نیست. چرا حالا همه چیز بر فقط یک نفر متمرکز شده است؟ چرا فقط یک نفر مورد انتقاد قرار می‌گیرد؟»