به گزارش "ورزش سه"، پابلو مارتین پائز گاویرا،هافبک 19 ساله بارسلونا، به دلیل مصدومیت شدیدی که در 19 نوامبر 2023 در بازی برای تیم ملی اسپانیا متحمل شد، باید یورو 2024 را از راه دور تماشا کند؛ پارگی کامل رباط صلیبی قدامی زانوی راست با آسیب به منیسک خارجی. او همچنین نمی‌تواند از تعطیلاتی که هم‌تیمی‌های غیر ملی او دارند لذت ببرد زیرا مبارزه فعلی او چیز دیگری است.

بهبودی خوب و در اسرع وقت، اما زمان ریکاوری که بین 8 تا 10 ماه تخمین زده شده است. ممکن است او تا سپتامبر خوب شود، اما ممکن است بازگشت او تا اکتبر هم طول بکشد.

خبرهای خوبی در این مورد وجود دارد، زیرا این بازیکن اهل اندلس، هفت ماه پس از مصدومیتش، با کفش و توپ روی چمن تمرین می‌کند که بهترین نشانه این است که همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

2043004

خود باشگاه بارسلونا تصاویری از گاوی را منتشر کرده است که به تنهایی در زمین تیتو ویلانوا در سیوتات اسپورتیوا سخت تمرین می‌کند. دویدن مداوم، شتاب، تغییر سرعت، حرکات جانبی... همه چیز زیر نظر مربیان بدنسازی و فیزیوتراپ‌های باشگاه. در حال حاضر تماسی با توپ وجود ندارد.

گاوی فرصتی برای آشنایی با هانسی فليك داشته که در حال آماده سازی فصل در سیوتات اسپورتیوا است. دو هفته پیش، زمانی که او معرفی شد و از تاسیسات بازدید کرد، مربی آلمانی فقط توانست با مصدومان آلخاندرو بالده و فرانکی دی‌یونگ سلام کند، زیرا گاوی آن روز مرخصی داشت.