به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد توانست با قهرمانی در لیگ یک، خودش را به لیگ برتر فوتبال ایران اضافه کند و این تیم برای نخستین بار در تاریخش قرار است در لیگ بیست و چهارم حضور داشته باشد. آنها در لیگ عملکرد بی عیب و نقصی از خود به اجرا گذاشتند و شرایطشان به گونه‌ای بود که در بازی‌های خانگی در تمام بازی‌ها پیروز شده بودند و در خارج از خانه تیم غیرقابل کنترلی بود. یکی از ستارگان این تیم، سینا خادم‌پور مدافع و هافبک دفاعی خیبر بود که محصول آکادمی نفت تهران بود و حتی مدتی در تیم استقلال در دوران حضور فرهاد مجیدی و آندره آ استراماچونی بازی کرد، اما دوران حرفه‌ای او با فراز و نشیب بسیار زیادی همراه بود. این بازیکن 27 ساله در کنار مهدی کیانی، توانسته بود خط دفاعی این تیم را بیمه کند و از طرف دیگر با زدن 5 گل در 33 بازی، در امر گلزنی هم فوق العاده عمل کرد.

او در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزش سه، درباره فصلی که پشت سر گذاشت صحبت کرد و در ابتدا هم اظهار داشت: اول از همه باید از هم تیمی‌ها، کادرفنی و هواداران تشکر کنم که واقعا بدون آنها غیرممکن بود. در هر بازی، ورزشگاه پر می‌شد. من 2 فصل است که در لیگ یک بازی می‌کردم و به عنوان مدافع هم بازی می‌کردم که عملکرد خوبی داشتم. توانستم به خیبر بیایم و آقا رضا مهاجری به من لطف داشتند و دوباره شاگردش شدم. من از نظر بدنی و فنی، فرم ایده‌آلی داشتم و توانستم شاگرد ایشان شوم و به او کمک کردم تا فصل خوبی هم داشته باشیم.

2043175

خادم‌پور که درباره شرایطش پس از فراز و نشیبی که تجربه کرد صحبت کرد و درباره احساساتش پس از جدایی از استقلال و احیای دوباره دوران فوتبالی خود گفت: من از علی دایی تشکر می‌کنم. وارد شدن به بزرگسالان و لیگ برتر را مدیون او هستم و علی آقا من را انتخاب کردم. من اولین سال فوتبالی‌ام را به عنوان بازیکن نفت با قهرمانی جام حذفی در کنار ایشان شروع کردم و مدیون او هستم. در تیم ملی جوانان امید، در تیم زیر 23 سال و جام جهانی جوانان بازی کرده بودم و همه شاهد شرایط فنی من بودند. بعد از آن با استقلال قرارداد امضا کردم و یک سال به صورت قرضی به نفت تهران برگشتم که آن فصل 20 بازی هم انجام دادم.

او ادامه داد: دوباره به استقلال برگشتم و هم‌پستی‌های خوبی داشتم. پرسپولیس از سمتی هر سال قهرمان می‌شد و بازیکنانی که در پست من بودند، شرایط خوبی داشتند. فوتبالیست را همین بالا و پایین‌ها می‌سازند. من یک نیم فصل به گل گهر رفتم و با آقای بگوویچ توانستیم قهرمان لیگ شویم. حالا هم در خیبر خوشبختانه دوباره قهرمان لیگ یک شدم.

خادم‌پور در مورد همکاری با مهدی کیانی 37 ساله تاکید کرد: من جلوی او بازی کرده بودم و زمانی که کنارش بازی کردم فهمیدم او یک فرمانده و یک کاپیتان نمونه است. در کنار ایشان بازی کردن باید تمرکز داشته باشی و باید همیشه بهترین خودت باشی. آقا رضا مهاجری هم سرمربی فنی است و همیشه در تمرینات هم می‌خواهد صد خودت را بگذاری و باید بهترین باشی. او سرمربی است که باید هر بازی بهتر از قبل باشی و باعث می‌شود انتظار را خودت از خودت بالا ببری.

2043176

صعود و قهرمانی هر تیمی، در گروی تیم بودن و متحد بودن آنان است، اما در این بین هر تیمی نیازی به ستارگانی هم دارد. در فصل گذشته عملکرد سینا خادم‌پور در کنار علیرضا دغاغله، حمیدرضا طاهرخانی و مهدی کیانی باعث شده بود این 4 نفر تبدیل به چهره‌های اصلی این تیم شدند و در چنین شرایطی، خادم‌پور در توضیح این مسئله گفت: ما در کل، کل تیممان زحمت کشیدند و ما هم با توجه به شرایط فنی و ایده‌آل خودمان عالی بودیم. ما یک تیم واقعی بودیم. همه پشت هم بودیم و تیم بسیار بامعرفتی داشتیم. همه آنها از نظر فنی فوق العاده بودند و یک تیم باتجربه بودیم که ثمره‌اش را با قهرمانی دیدیم.

وی افزود: من خودم این فصل برای خودم رکورد زدم. لطف خدا از 34 بازی، همه را بازی کردم و خدا را شکر نه مصدومیت داشتم و نه محروم شدم. خدا را شاکرم که به عنوان هافبک دفاعی و مدافع وسط هم 5 گل زدم و این لطف و کمک خدا و تلاش من بوده. هدف و تمرکز داشتم و مزدش را هم گرفتم.

خادم‌پور در توصیف هواداران پرشور خیبر خرم آباد نیز صحبت کرد و خاطرنشان کرد: آنها یار دوازدهم ما بودند. واقعا این قهرمانی را مدیون آنها هستیم. بدون حمایتشان ممکن نبود و هر جا می‌رفتیم همراه ما بودند. در بازی‌های خانگی جای سوزن انداختن نبود و من یک بار هم ندیدم در ورزشگاه جای خالی وجود داشته باشد. مردم لرتبار و هواداران ما آنقدر خوش قلب هستند که هر چه بگویم کم گفتم.

او در پایان گفت: از دکتر عبدی مالک محترم تیممان هم تشکر می‌کنم که در بخش خصوصی بینظیر بودند. ما هر جا بازی خارج از خانه داشتیم همراه بودند و هیچوقت کم نگذاشتند. از هیئت مدیره و کادرفنی و در راس آن از آقای مهاجری تشکر می‌کنم. از تک تک بازیکنانمان که سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم و از همه هواداران ممنون هستم و از از خوشحالی آنها خوشحال هستم. این قهرمانی حق مردم و حق مجموعه خیبر خرم آباد بود.