به گزارش "ورزش سه"، یورو، مدافع جوان و کلیدی لیل، به سوژه داغ نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. این بازیکن 18 ساله که در کسب عنوان سومین خط دفاعی برتر لیگ 1 فرانسه (با دریافت 34 گل) نقش بسزایی داشته، مورد توجه تیم‌های بزرگی چون لیورپول، منچستریونایتد، رئال مادرید و پاریس سن ژرمن قرار گرفته است.

قرارداد یورو در سال 2025 به پایان می‌رسد و انتظار نمی‌رود او قرارداد جدیدی امضا کند. با این حال، مانع بزرگی بر سر راه انتقال او وجود دارد. لیل خواهان دریافت 100 میلیون یورو (معادل 84 میلیون پوند) برای فروش این بازیکن ملی‌پوش زیر 21 سال فرانسه است، در حالی که تنها یک سال به پایان قرارداد او باقی مانده است.

2043380

اتلتیک گزارش می‌دهد که انتقال یورو به رئال مادرید محتمل‌ترین گزینه به نظر می‌رسد، چرا که این تیم او را به عنوان یک «استعداد نسل جدید» می‌بیند. اولیویه لتانگ، رئیس باشگاه لیل، روز گذشته تایید کرد که یورو و همچنین مهاجم کانادایی، جاناتان دیوید، ممکن است در تابستان امسال باشگاه را ترک کنند.
فابریتزیو رومانو با نقل قول از لتانگ نوشت: «لنی یورو و جاناتان دیوید به دلیل وضعیت قراردادشان ممکن است در تابستان امسال باشگاه را ترک کنند.» با این حال، بعید به نظر می‌رسد که رئال مادرید برای جذب این بازیکن جوان 84 میلیون پوند هزینه کند.

یورو، محصول آکادمی لیل، که به نظر می‌رسد مدیر برنامه‌هایش با رئال مادرید ملاقات داشته‌اند، احتمالا در تابستان امسال وارد یک رقابت نقل و انتقالاتی داغ خواهد شد. اینکه او در نهایت به کدام تیم می‌پیوندد، فعلا مشخص نیست.