به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا این روزها به سختی در تلاش هستند تا بتوانند مشکل مالی‌ای که بار دیگر گریبان‌گیر این باشگاه شده است را حل کنند و شرایط را به سمتی پیش ببرند که بدون نقش قوانین فرپلی مالی لالیگا و یوفا توانایی جذب بازیکن داشته باشند.

در چند روز اخیر نام بازیکنان بسیاری به عنوان گزینه‌های اصلی بارسا برای خرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده است. دیاز و ویلیامز دو بازیکنی هستند که از مدت‌ها پیش گفته شده بود که مد نظر مدیران این باشگاه برای فصل آینده قرار دارند. 

1990227

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که تنشی در بین مدیران بارسا برای انتخاب از بین این دو ستاره به وجود آمده است. دکو علاقه زیادی به جذب ستاره لیورپول دارد اما هیئت مدیره تاکید دارد که ویلیامز گزینه بهتری است و باید او را برای بارسا به خدمت گرفت و دو طرف هنوز به توافقی برای انجام این کار نرسیده است. 

این در حالی است که بارسا در حالی توانایی جذب هر یک از این دو بازیکن را خواهد داشت که بتواند رافینیا را در این تابستان به فروش برساند و با سود حاصل از فروش او و خالی شدن فضای پرداخت دستمزد یکی از این دو نفر را به خدمت بگیرند.