به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که میلاد زکی‌پور برای استقلال به میدان رفت در مرحله یک هشتم نهایی مقابل پاختاکور ازبکستان بود و او با خاطره‌ای تلخ تیم خود را ترک کرد و به تیم گل‌گهر سیرجان پیوست، حالا بعد از 4 فصل دوری با کوله‌باری از تجربه به تیم سابق خود بازخواهد گشت.

زکی‌پور در آن مسابقه با توجه به غیبت میلیچ در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و برای این تیم به میدان رفت، نکته قابل توجه حضور ماشاریپوف در تیم پاختاکور بود و حالا این دو بازیکن در لیگ بیست و چهارم در کنار هم به میدان خواهند رفت.

از تیمی که میلاد زکی‌پور در آن به میدان رفت فقط روزبه چشمی و سیدحسین حسینی در استقلال باقی‌مانده اند، فرشید اسماعیلی،عارف غلامی، محمد دانشگر، ریگی، علی کریمی، قایدی، دیاباته، ارسلان مطهری بازیکنانی بودند که در زمان های مختلف استقلال را ترک کردند و او با بازگشت به استقلال با تیم متفاوتی رو به رو خواهد شد.

2049835

زکی‌پور فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت تیم سپاهان بود که در مسابقات آسیایی، لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفت و با عملکرد خوبی که داشت به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده بود و حالا با شرایط متفاوتی با پیراهن آبی استقلال به میدان خواهد رفت.

این انتقال هنوز رسمی اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد توافق زکی‌پور و استقلال نهایی شده است.