به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال جکعه شب در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ در مقابل فرانسه قرار گرفت و پس از یک جدال ۱۲۰ دقیقه‌ای دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند و سرنوشت تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شد.

در آنجا پرتغال برخلاف دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی که با پیروزی در ضربات پنالتی اسلوونی را شکست داد، با بدشانسی مواجه شد و ژوائو فلیکس ضربه پنالتی‌اش را از دست داد تا این فرانسه باشد که راهی نیمه‌نهایی می‌شود.

2050928

پس از پایان بازی برناردو سیلوا درباره نتیجه نهایی صحبت کرد. او گفت:«همانطور که برای اسلوونی در دور قبل که ما با پنالتی برنده شدیم، بی‌رحمانه بود، امروز نیز برای ما بی‌رحمانه بود. فوتبال امروز برای ما بی‌رحم بود. ما به جلو حرکت خواهیم کرد؛ این یک درس است و ما سعی خواهیم کرد مشکلات‌مان را برطرف کنیم. ما باید از این تجربه چیزهای زیادی یاد بگیریم.»

او در ادامه گفت:«تیم همچنان متحد است، ما سخت تلاش کرده‌ایم. ما موفق شده‌ایم رختکن را با روحیه بسیار خوبی حفظ کنیم. این یک ویژگی منحصر به فرد است، و در این لحظات است که شما تیم‌های بزرگ را می‌شناسید. ما تلاش می‌کنیم این اتحاد را حفظ کنیم و به سراغ مسابقات بعدی برویم.»