به گزارش "ورزش سه"، دی‌یونگ حالا چند سالی است که پیراهن بارسلونا را به تن دارد و با وجود اینکه در چند پنجره نقل و انتقالات تابستانی شایعاتی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش رسیده، اما همچنان مشتاق است که برای این تیم بازی کند و علاقه زیادش به بارسا بر هیچکس پوشیده نیست.

این ستاره هلندی از زمان حضورش در بارسلونا روزهای پرفراز و نشیبی بسیاری را تجربه کرده، اما خیلی زود به مهره کلیدی و اصلی آنها تبدیل شد و عملکرد قابل قبولی را در خط میانی به نمایش گذاشت. با این حال، خاطرات تلخی مانند شکست ۲-۸ برابر بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کرد. 

1973675

او در گفتگویی که با اسپورت انجام داده است در پاسخ به سوالی درباره آن بازی و با یادآوری آن اظهار داشت: «شکست ۲-۸ برابر بایرن مونیخ بدترین شب دوران فوتبال من در بارسلونا و شاید هم حتی بدترین شب ممکن در تاریخ این باشگاه بوده است که ما آن را تجربه کردیم. 

من هرگز در هیچ دیدار دیگری چنین احساسی را تجربه نکرده بودم اما باید بگویم که به عنوان یک بازیکن تجربه متفاوتی بود. این بازی در عین حال بدترین بازی دوران حرفه‌ای فوتبال من تا به حال بوده است. خوابیدن در چند شب اول پس از این بازی واقعا برای من سخت و دشوار بود.»