به گزارش "ورزش سه"، لاروخا با یک پیروزی فوق‌العاده ۲-۱ در وقت‌های اضافه مقابل آلمان، جای خود را در جمع چهار تیم پایانی تثبیت کرد، در حالی که فرانسه نیز در ضربات پنالتی پرتغال را شکست داد.

لوئیس دلا فوئنته پیش از نبرد حساس در مونیخ در تاریخ ۹ جولای، به دلیل مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها مجبور به ایجاد تغییرات قابل توجهی خواهد شد. دلا فوئنته تنها در یکی از پنج بازی اسپانیا در این تورنمنت تغییرات زیادی ایجاد کرده است، اما مقابل فرانسه مجبور به این کار خواهد شد.

محرومیت دنی کارواخال و رابین لو نورماند به احتمال زیاد به معنای حضور ناچو فرناندز و خسوس ناواس خواهد بود و در سمت دیگر مصدومیت پدری، باعث می‌شود که دنی اولمو وارد ترکیب شود اما حضور خود این بازیکن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

2051285

بر اساس گزارش دیاریو آاِس، هم دنی اولمو و هم فابین روئیز در دیدار مقابل آلمان دچار مصدومیت‌هایی شده‌اند که ممکن است باعث غیبت آنها در دور نیمه‌نهایی خواهد شود.

بر اساس آخرین اخبار، به احتمال زیاد اولمو آماده بازی خواهد بود اما همچنان حضور یا غیبت فابین روئیز مشخص نیست و در صورت نرسیدن او به بازی با فرانسه، میکل مرینو، زننده گل پیروزی مقابل آلمان، باید جای او را در ترکیب پر کند.

2051286