به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس روز گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی سوئیس به میدان رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسید و به جمع چهار تیم نهایی و برتر این تورنمنت راه پیدا کرد. 

تساوی دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دو وقت اضافه باعث شد که بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و هر پنج بازیکنی که گرت ساوت‌گیت برای پنالتی زدن انتخاب کرده بود موفق شدند در این امر موفق شوند و گلزنی کنند و از سوی دیگر جوردن پیکفورد هم یک ضربه پنالتی را از حریف گرفت تا تیمش راهی محل نیمه نهایی شود.

2051215

اما اتفاق جالبی که افتاده این است که فیلمی از الکساندر آرنولد که آخرین پنالتی تیم ملی انگلیس را به گل تبدیل کرد منتشر شده که او را در حال گفتگو با خانواده‌اش نشان می‌دهد. این بازیکن پس از پایان این بازی به دو برادرش که روی سکوها حضور داشتند می‌گوید: «او نمی‌خواست پنالتی بزند!»

با وجود این که او سعی داشت دستش را با دهانش بپوشاند تا حرفش مشخص نشود اما این حرف کاملا مشخص بود و حالا تیم ملی انگلیس و رسانه‌های این کشور در حال گمانه زنی درباره این هستند که کدام بازیکن تمایلی به ایستادن پشت ضربه پنالتی نداشت و از این مسئولیت شانه خالی کرد.