به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن‌ها حاضرند در صورت دریافت پیشنهادی هنگفت، دی بروینه را به لیگ عربستان واگذار کنند. احتمالا مبلغ پیشنهاد باشگاه عربستانی، پنجاه میلیون پوند است. با توجه به سن دی بروینه که به تازگی 33 ساله شده است، اگر پیشنهادی پایین‌تر از این رقم ارائه شود، شاید برای سیتی منطقی‌تر باشد که با اتمام قرارداد او در تابستان آینده، به صورت بازیکن آزاد جدا شود.

دی بروینه وارد آخرین سال قرارداد خود با سیتی شده و تاکنون نشانه‌ای از تمدید قرارداد به چشم نمی‌خورد. گفته می‌شود توافق شفاهی با باشگاه الاتحاد که هم اکنون کریم بنزما و انگولو کانته در آن بازی می‌کنند، صورت گرفته اما هنوز مذاکراتی با سیتی انجام نشده است. با این حال، دی بروینه چند روز پیش هرگونه گفت و گو با باشگاه دیگری در مورد آینده‌اش را تکذیب کرد. او اشاره کرد که تنها در صورتی حاضر به جدایی است که پیشنهادی "حیرت انگیز" دریافت کند، پیشنهادی که بتواند از نظر مالی نسل‌های آینده خانواده او را تامین کند.

منچسترسیتی تابستان گذشته با تصمیم غیرمنتظره ریاض محرز برای قبول پیشنهاد هنگفت الاهلی غافلگیر شد.

2051480

دی بروینه در صورت اتمام قراردادش در تابستان آینده، یک دهه حضور کامل در ورزشگاه الاتحاد را پشت سر خواهد گذاشت. او در سال 2015 از وولفسبورگ به سیتی پیوست. داوید سیلوا که دی بروینه جانشین او در نقش طراح اصلی حملات تیم شد، نیز دقیقا 10 سال، از سال 2010 تا 2020، در این تیم حضور داشت. سرخیو آگوئرو بازیکن دیگری بود که پس از ورود در سال 2011، در سال 2021 پس از یک دهه کامل حضور در تیم، جدا شد.

دی بروینه پس از یک فصل پرحادثه و مصدومیت در منچسترسیتی بدون هیچ استراحتی مستقیما به یورو 2024 با بلژیک رفت. حتی اگر آینده نزدیک او در منچستر نباشد، حداقل باید به او فرصت داده شود تا در مورد آینده‌اش تصمیم گیری کند. تصمیم او در مورد تیم ملی نیز ممکن است قبل از سپتامبر مشخص شود.