به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا، امروز در مصاحبه با رادیو کاتالونیا حضور یافت تا در مورد شرایط باشگاه صحبت کند و در مورد خرید احتمالی نیکو ویلیامز نیز از او سوال شد. بازیکنی که بند فسخ 58 میلیون یورویی دارد و برای خرید او نیازی به مذاکره مستقیم با بیلبائو نیست.

رئیس بارسا گفت: «واضح است که من نیکو را بسیار دوست دارم. اما در اینجا باید به کسانی که در مدیریت ورزشی مسئولیت دارند اجازه کار بدهیم و دکو در حال تلاش برای فراهم کردن شرایط انتقال بازیکنانی است که با فلیک در موردشان صحبت شده است. امیدوارم اخبار خوبی داشته باشیم.»

2049492

لاپورتا در مورد اینکه آیا برای خرید بازیکنی مانند نیکو پول دارند یا خیر، گفت: «الان بله و این نتیجه تلاشی است که در طول سالها برای رسیدن به این نقطه انجام شده است. ما می‌توانیم یک خرید بزرگ داشته باشیم.»

رئیس بارسا همچنین در مورد شریاط اقتصادی باشگاه صحبت کرد و گفت: «سه سال بسیار پرفشار را داشتیم و با کارهای زیادی که باید انجام می‌دادیم، حالا وضعیت بهتر شده و معتقدم خیلی خوب کار کرده‌ایم و از نتیجه راضی هستم. شرایط اقتصادی باشگاه در حال بهبود است و به زودی این کار را انجام خواهیم داد. خبرهای خوبی در این زمینه داریم. یک سری پروژه مالی وجود دارد که روی آنها کار کرده‌ایم و به زودی می‌توانیم آن را اعلام کنیم. این تلاش سه سال طول کشیده و امیدوارم که وارد شرایط عادی شویم.»

لاپورتا در رابطه با "بازی جوانمردانه" مالی گفت: «روز گذشته با خاویر تباس (رئیس لالیگا) دیداری داشتیم و او تایید کرد شرایط فرپلی مالی بهتر شده و این خبر خوبی است. ما می‌توانیم با این برنامه به حالت عادی برگردیم.»