به گزارش "ورزش سه" خوان کارلوس گاریدو و چاوی اولیوا، سرمربی و مربی جدید سرخ‌ها، روز دوشنبه و یک روز بعد از مراسم معارفه، تهران را ترک کردند و شنبه از سفر باز خواهند گشت. همچنین ادریس ساسی مربی بدنساز مراکشی پرسپولیس هم چهارشنبه به تهران خواهد آمد و کم کم کادر فنی سرخ‌ها تکمیل خواهد شد.

از طرفی قرار شده تمرینات پرسپولیس از روز شنبه هفته آینده آغاز شود. شنبه آینده مصادف با 23 تیرماه است و اگر تمرینات پیش فصل از این روز استارت بخورد شاید پرسپولیس بعد از دو سه روز تمرین و دو روز تعطیلی دوباره سه چهار روز در تهران تمرین کند و راهی هلند شود.

البته احتمال اینکه تمرینات این تیم بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا که دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده خواهد بود وجود دارد که در این صورت شروع تمرین از چهارشنبه 27 تیرماه خواهد بود.

2030769

در این صورت گاریدو و همکارانش چهار روز زمان دارند تا برنامه‌های آماده‌سازی تیم در تمرینات پیش فصل و اردوی خارجی را با مدیران باشگاه تدوین کنند.

قرار است پرپسولیس از سوم مردادماه برای برپایی یک اردوی حدودا دو هفته‌ای راهی هلند شود. قرار است سرخ‌ها در این اردو، چند بازی تدارکاتی هم برگزار کنند.

با وجود اینکه پرسپولیس هنوز خرید جدیدی نداشته و از بین بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود فقط دو بازیکن تمدید کرده‌اند، اما احتمالا حدود 10 بازیکن اصلی و چیزی حدود 12 بازیکن زیر 23 سال از روز اول در تمرینات پیش فصل حاضر خواهند بود هر چند احتمال جذب نفرات جدید و تمدید با برخی بازیکنان دیگر تا زمان شروع تمرینات هم وجود دارد.