به گزارش "ورزش سه" رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری در بخشی از صحبت‌هایش و درباره پیشنهادهای سنگین تیم‌های صنعتی به موضوعی اشاره کرد که مشخص بود درباره علی علیپور صحبت می‌کند.

او درباره اینکه با وجود مذاکره استقلال و پرسپولیس با برخی بازیکنان، شاهد پیشنهاد هنگفت برخی باشگاه‌های صنعتی بودیم، گفت: میزان مبلغ را نمی‌توانم بگویم، چون اگر بگویم مجبورم مستندات آن را هم ارائه کنم، ولی شما ببینید وقتی بازیکنی قصد دارد به پرسپولیس بیاید و می‌گوید علاقه‌مند و مشتاق تیم است، اما با مبلغ 30 میلیارد تومان حاضر به انعقاد قرارداد نیست و می‌گوید دو یا سه برابر این از تیم دیگری پیشنهاد دارد. مشخص است که موضوع به چه شکل است.

گفته می‌شود منظور درویش از صحبت فوق، علی علیپور بوده که غیر از پرسپولیس از دو باشگاه متمول دیگر هم پیشنهاد دارد.

2051931

او همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «درحال حاضر چند مدیر باشگاه که کمتر فرصت می‌شود خدمت‌شان باشیم، واقعاً کار برایشان خیلی سخت است. آنها می‌گویند مثلاً سال گذشته قرارداد بازیکنی دو میلیارد بود امسال برای تمدید بازیکن درخواست 20 میلیاردی داشته است.»

هر چند درویش این نکته را از زبان برخی مدیران باشگاه های دیگر نقل کرده است اما به نظر می‌رسد منظور او از این مثال علی نعمتی باشد. مدافعی که در بین بازیکنان پرسپولیس طی دو فصل گذشته قراردادهای پایینی می‌بست و امسال درخواست دریافت دستمزد بالاتری دارد.