به گزارش "ورزش سه"، کانسلو پس از مشکلاتی که با پپ گواردیولا در منچسترسیتی پیدا کرد دیگر تمایلی به ادامه حضور در این تیم نداشت و در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله به بارسلونا پیوست.

او خیلی زود با ارائه عملکرد درخشان و مطمئن توانست در ترکیب این تیم راه پیدا کند و با وجود اشتباهاتی که در چند دیدار حساس و تاثیرگذار در پایان فصل داشت، مدیران بارسا از عملکردش راضی بودند و تصمیم به حفظ او گرفتند.

2051566

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب باشگاه بارسلونا باعث شده است که دائمی کردن قرارداد این بازیکن در پنجره تابستانی پیش رو با مشکلات بسیاری مواجه شود. بارسا تمایل زیادی به حفظ این بازیکن برای فصل بعدی دارد اما مشخص نیست که مذاکرات آنها با سیتی در این باره به نتیجه برسد.

پیش از این گفته شده بود که مدیران سیتی قصد دارند این ستاره پرتغالی را با قراردادی بیشتر از ۲۰ میلیون یورو به فروش برسانند اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که آنها آماده هستند تا پیشنهادهای زیر ۲۰ میلیون یورو از بارسا را هم بررسی کنند چون مایل هستند که روند فروش این بازیکن هرچه زودتر به نتیجه برسد.

بارسا امیدوار بود که بتواند بار دیگر کانسلو را به عنوان بازیکن قرضی و بدون بند خرید اجباری به خدمت بگیرد اما سیتی حاضر به پذیرش این شرایط نیست و اگر قرار باشد او را به صورت قرضی در اختیار بارسا بگذارد خواهان داشتن بند خرید اجباری برای او است.