به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پرسپولیس برای پیش فصل لیگ بیست و چهارم در حالی از عصر شنبه آغاز خواهد شد که هنوز تکلیف نفرات کادر فنی این تیم به صورت کامل روشن نیست.

در شرایطی که خوان کارلوس گاریدو و دستیار اول او چاوی اولیوا در تمرین حاضر خواهند بود ادریس ساسی نیز به عنوان مربی بدنساز معتمد سرمربی در تمرین نخست شرکت می‌کند.از بین مربیان ایرانی نیز حضور سیدجلال حسینی در کادر فنی قطعی است اما در مورد مربی دروازه‌بانی غیر از جورسی اینیسیو برزیلی نام دیگری مطرح نشده و باید دید گزینه نهایی گاریدو و باشگاه پرسپولیس برای این پست چه کسی خواهد بود.

همچنین وضعیت قراردادی مهرداد خانبان عضو کادر فنی سرخ‌ها در حالی که شایعه پیوستنش به فولاد خوزستان و همکاری با یحیی گل محمدی در کادر او مطرح بود تعیین تکلیف نشده است. خانبان به باشگاه پرسپولیس قول همکاری داده اما فعلا خبری از او نیست و ظاهرا این مربی نیز در مسافرت خارج از کشور به سر می‌برد.

البته قرارداد خانبان با پرسپولیس تمام شده و باید دید این مربی با پرسپولیس ادامه همکاری خواهد داد یا خیر.

از سوی دیگر در روزهای اخیر بحث استفاده خوان کارلوس گاریدو از آنالیزور اسپانیایی برای تیمش مطرح شد که مدیران باشگاه پرسپولیس این شایعه را تکذیب می‌کنند و بهمن افشاری آنالیزوری که از زمستان سال گذشته عضو کادر فنی پرسپولیس بوده با این مربی اسپانیایی کار خواهد کرد.