به گزارش "ورزش سه", عصر جدید آنفیلد به‌طور رسمی آغاز شده است و آرنه اسلوت و کادر فنی‌اش تمرینات‌شان را با بازیکنان لیورپول آغاز کرده‌اند.

اسلوت در حال حاضر اولویت خود را بهبود سطح آمادگی جسمانی قرار داده است، روشی که یورگن کلوپ افسانه‌ای نیز برای آماده‌سازی بازیکنانش برای مسابقات به کار می‌گرفت.

یکی از نکات قابل توجه در مورد اسلوت، حضور فابیان اته، به عنوان سرمربی دروازه‌بان‌هاست. اته ۳۳ ساله که به‌تازگی از تیم ملی ایالات متحده به لیورپول پیوسته است، پس از یک هفته تعطیلات، هر چه سریع‌تر کارش را شروع کرد و به نظر می‌رسد که زمان را برای معرفی روش‌های جدید تمرین هدر نداده است.

2053672

درواقع، دروازه‌بان‌های لیورپول در حین تمرین از هدفون‌های حذف نویز و عینک‌هایی که میدان دید آنها را محدود می‌کند، استفاده کردند که هدف از آن افزایش اعتماد به نفس آنها در کنترل توپ با پای خود است، یکی از ویژگی‌های کلیدی سبک بازی مورد علاقهٔ اسلوت.

در این تمرین مانکن‌های بادکنکی بزرگی هم به عنوان شبیه‌سازی برای بازیکنان حریف مورد استفاده قرار گرفتند. اته پیش از این با دروازه‌بان‌های بروسیا مونشن‌گلادباخ و هوفنهایم در آلمان و همچنین تیم ملی زنان نیوزلند کار کرده است.

2053674
2053673