سرانجام روز موعود فرا رسید و استقلال در یکی از دیدارهای دشوار خود در انتهای فصل، باید به مصاف فولاد برود. مسابقه ای که هواداران آبی پوش از مدت ها قبل منتظر آن بودند تا در صورت کسب امتیاز و یا حتی پیروزی، جام را بیشتر از هر زمان دیگری در نزدیکی خود احساس کنند.

شاگردان فرهاد مجیدی که موفق شدند هفته قبل و در دیدار برابر شهر خودرو از بحران تساوی های سریالی خارج شوند، امروز به مصاف میزبان قدرتمند خود می روند. استقلال در دو سفر قبلی خود به اهواز مقابل فولاد مغلوب شده بود و اکنون آنها در پی پایان دادن به این طلسم ناکامی های خود هستند.

در سمت مقابل نیز شاگردان جواد نکونام حضور دارند. تیمی که در ۱۱ دیدار گذشته شکستی را تجربه نکرده و تنها ۴ گل دریافت کرده است. فولادی ها در اندیشه ثبت شگفتی و رقم زدن نخستین شکست این فصل استقلال هستند. باید دید تیمی که در رنکینگ جهانی تیم اول ایران است، به چه نتیجه ای دست خواهد یافت.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، وحید حیدریه، آرش رضاوند، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی، لوسیانو پریرا

سرمربی فولاد: جواد نکونام

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی

 سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

اطلاعات بازی

تورنمنت: لیگ برتر بیست و یکم؛ جام خلیج فارس؛ هفته بیست و هفتم

تاریخ و ساعت: شنبه 24 اردیبهشت 1401 | ساعت 19:45

مکان: ورزشگاه فولاد آرنا

داوران:  محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی و علی احمدی

 گزارش بازی: