به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان طی هفته‌های اخیر برای ورود به فصل جدید مسابقات فوتبال اقدام به خرید ۷ سهمیه لیگ برتری خود از دیگر تیم‌های حاضر در فوتبال ایران کرد و پس از آن به صورت پنهانی تلاش مدیران باشگاه برای جذب بازیکن خارجی با کیفیت آغاز شد و حالا خبر می‌رسد که مذاکرات برای جذب استیون انزونزی به مراحل حساسی رسیده است.

نکته قابل توجه اینکه مدیرعامل سپاهان نیز اقدام به دنبال کردن صفحه انزونزی در اینستاگرام کرده تا احتمال طلایی‌پوشان شدن ستاره سابق سویا، رم و تیم ملی فرانسه قوت بیشتری بگیرد.

انزونزی که در پست هافبک دفاعی با پاس‌های دقیق و مهندسی شده شهرت پیدا کرد، عضوی از تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 نیز بود که موفق شد با این تیم به مهم ترین جام ورزش فوتبال در روسیه دست پیدا کند.

2061716

جالب اینکه انزونزی در برخی مسابقات نیز با پیراهن خروس‌ها با بازوبند کاپیتانی بازی کرد تا جایگاه او به عنوان یک بازیکن کلیدی در ترکیب تیم ملی فرانسه که همواره ستاره‌های زیادی در ترکیب دارد مشخص باشد.

مورایس پس از جذب 7 بازیکن برای تقویت بخش دفاعی و هجومی حالا تمام تمرکز خود را روی بهبود‌بخش میانی کرده و باید دید این مربی پرتغالی طی روزهای آینده انزونزی را در کمپ باغ فردوس خواهد داشت یا خیر.