به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سوچی روسیه رسما از صدور رضایت‌نامه یحیی عطیه‌الله خبر داد و اعلام کرد برای انتقال این مدافع چپ مراکشی به الاهلی مصر به توافق رسیده است.

باشگاه پرسپولیس که طی هفته‌های اخیر به طور جدی پیگیر جذب یحیی عطیه‌الله بود، نتوانست این بازیکن را از باشگاه سوچی روسیه به خدمت بگیرد و روند مذاکرات طرفین به نتیجه مثبت ختم نشد تا او راهی الاهلی مصر و تیم مورد علاقه‌اش شود.

یحی عطیه‌الله از زمان شروع تمرینات پیش فصل سوچی تصمیم به غیبت گرفته بود و حتی یک جلسه هم در آن شرکت نکرد، اما با هشدارهای این باشگاه تصمیم گرفت به روسیه سفر کند و مذاکراتش را برای جدایی پیش ببرد که همزمان با آن، باشگاه‌های خواهان وی از جمله پرسپولیس و الاهلی مصر نیز مذاکرات خود را به طور جدی‌تر دنبال کردند ولی در نهایت این بازیکن به تیم مشهور مصری رفت.

پرسپولیس پس از جدایی عبدالکریم حسن تلاش زیادی برای جذب یک مدافع چپ با کیفیت داشت و به همین منظور با یحی عطیه‌الله وارد مذاکره شد ولی سوچی روسیه که مالکیت این بازیکن را در اختیار داشت، او به سمت الاهلی مصر فرستاد تا سرخ‌پوشان پایتخت در فاصله کمتر از یک هفته تا نخستین مسابقه فصل خود در لیگ برتر همچنان بدون جذب بازیکن در سمت چپ خط دفاعی بمانند.