به گزارش "ورزش سه"، خانم گل فوتبال ایران بعد از مراسم برترین‌ها عنوان کرد که یک استقلالی دو آتیشه است و اگر تیم‌های بزرگ در سطح اول فوتبال بانوان تیم‌داری کنند اتفاق مثبتی خواهد بود.

ویدئو: 349798

افسانه‌ چترنور عنوان کرد: در این فصل توانستم برای سومین‌بار عنوان خانم گلی را کسب کنم و مشترکاً با زهرا قنبری، ۱۹ گل به ثمر رساندیم. این فصل تجربه بسیار خوبی برای من بود و بعد از ۸ سال تصمیم گرفتم تیمم را عوض کنم؛ پوشیدن پیراهن ملوان برایم افتخار بزرگی بود.

او در ادامه گفت: من همیشه تلاش می‌کنم در اوج بمانم و برایم مهم‌تر از عنوان خانم گلی، موفقیت تیم است و تا جایی که بتوانم برای این عنوان خواهم جنگید. ملوان تیمی با اصالت و ریشه‌دار است و هواداران آن به‌طور عاشقانه این تیم را دوست دارند. ما در تمام بازی‌های لیگ، حتی در بازی‌های خارج از خانه، هواداران را در کنار خود داشتیم و آنها ما را تنها نگذاشتند.

خانم‌ گل فوتبال ایران با اشاره به اینکه علاقمند به تیم فوتبال استقلال است گفت: من استقلالی دو آتیشه هستم، خیلی خوب می‌شود اگر تیم‌های بزرگ در فوتبال بانوان تیم‌داری کنند اما فکر می‌کنم استقلال و پرسپولیس امسال هم تیم‌ ندهند، اگر هم تیم‌داری کنند در حد دسته یک و دو باشد نه لیگ برتر!

او در انتها گفت: آرزوی هر ورزشکاری این است که در المپیک شرکت کند. ورزشکاران ایران به شدت تلاش کردند و جنگیدند، با مقام چهارمی آقای علیپور گریه کردم و ناراحت شدم، اما ثابت کردیم که می‌توانیم. ما در میانمار صعود کردیم و به استرالیا رفتیم و بهترین نتایج را کسب کردیم، اگر اردوهای منظمی برای ما برگزار شود و بازی‌های بیشتری داشته باشیم نتایج بهتری از خود نشان می‌دهیم. هر کجا که هزینه به‌خوبی صرف شود، نتایج بهتری نیز کسب می‌شود.