به گزارش "ورزش‌ سه"، سال گذشته در شرایطی رقابت‌های لیگ برتر برای سپاهان با مصاف برابر تراکتور و پیروزی 3 بر یک برابر شاگردان پاکو خمس آغاز شد که عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو خرید پر سر و صدای طلایی‌پوشان به دلیل قوانین جدید مربوط به سقف بودجه کارت بازی آنها صادر نشد و تا هفته هفتم که سپاهان در خانه مقابل صنعت نفت بازی کرد این ماجرا ادامه داشت و تا پایان نیم فصل هم پای 6 بازیکن دیگر تیم به میان آمد.

در فصل جدید هم این مشکل بار دیگر برای سپاهان تکرار شده و مورایس در هفته ابتدایی از مهدی لیموچی و هادی محمدی به همین دلیل نتوانست بهره ببرد و حالا استیون انزونزی که پس از مصاف طلایی پوشان برابر چادرملو با سپاهان قرارداد امضا کرد با مشکل مشابهی مواجه شده است.

این روزها سپاهان به همراه استقلال و تراکتور در تلاش برای افزایش سقف بودجه نمایندگان ایران در آسیا هستند که پرسپولیس یک تنه مقابل این درخواست ایستاده و به دلیل جدا شدن سه ستاره تیمش که به تراکتور پیوسته‌اند با این سه باشگاه هم‌سو نشده است.

حالا باید دید سپاهان چه چاره‌ای برای برطرف کردن این مشکل و استفاده از سه بازیکن خود در بازی‌های آینده خواهد داشت. به هر ترتیب کارت بازی این سه بازیکن برای دیدار برابر خیبر صادر نشده و آنها باید برای رسیدن به فهرست تیم در انتظار تلاش و اقدامات جدید از سوی مدیران باشگاه باشند.