به گزارش "ورزش سه"، جدال نساجی قائمشهر و گل گهر سیرجان در شرایطی که با نمایش متعادل دو تیم دنبال می‌شد، یک اتفاق بزرگ همه چیز را علیه مازنی‌ها کرد. تکل محمدرضا حسینی و واژگون شدن رزاق‌پور و درنهایت حاج ملک که با کارت بالای سر هافبک نساجی حاضر شد و او را از زمین اخراج کرد.

10 نفره شدن نساجی شرایط را کاملا به کام گل‌گهر سیرجان کرد تا با در اختیار گرفتن مالکیت بازی و استفاده از فضای لازم با توجه به یک کار کمتر حریف، به دنبال امتیازات کامل این بازی باشد و درنهایت نیز روی گوستاوو واگنین به هدف خود برای سه امتیاز این بازی رسید.

رزاق‌پور مدافع مازنی گل‌گهر که مورد توجه سکونشینان استادیوم وطنی نیز قرار گرفته بود و بارها مخاطب تشویق‌های آنها بود اما در پایان بازی شرایط متفاوتی را تجربه کرد. هواداران ناراحت نساجی در زمان خروج این بازیکن تاثیرگذار او را محاصره کرده و سوال مشترک آنها ابهام درباره برخورد تکل محمدرضا حسینی به پای این بازیکن بود. آنها مدعی بودند که تکل هافبک نساجی برخوردی با پای این بازیکن نداشته و بزرگنمایی رزاق‌پور باعث شده تا حاج ملک مجاب به دادن کارت زرد شده و نساجی را 10 نفره کند.

2074841

مدافع بااخلاق و تکنیکی و تاثیرگذار گل‌گهر سیرجان نیز با ابراز امیدواری برای آینده‌ی موفق نساجی و کسب نتیجه این تیم در تلاش بود تا از این سوالات فرار کرده و درنهایت برای اینکه از آن خلاصی یابد بر حرفه‌ای‌گری خود را در این صحنه صحه گذاشت و گفت برخورد به آن شدت نبوده است. با این‌حال هواداران نساجی که بابت 10 نفره شدن تیم خود گلایه داشتند این تصمیم داور را نادرست دانسته و مدعی بودند رزاق‌پور که از احساسات روی سکوها آگاه است نباید به این شکل باعث می‌شد تا داور تصمیم اشتباهی بگیرد و کار را برای نساجی به این شکل سخت کند.