به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت هشت روز از بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس به تدریج به روزهای پایانی این رویداد نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. کاروان ایران که 3 طلا، 10 نقره و 6 برنز کسب کرده، بیش از هر زمان دیگری نیاز به کسب مدال طلا برای صعود چشمگیر در جدول مدال‌ها دارد. 

از امروز دور دریاچه مسابقات قایقرانی در پاریس هم شلوغ خواهد شد و ملی پوشان کانوی ایران وارد صحنه می‌شوند. همچنین که وزنه‌برداران نیز که از دیروز کار خود را آغاز کردند، امید بزرگی برای کسب مدال طلا هستند.

دوومیدانی کاران همچنان در رشته‌های مختلف به مصاف رقبا می‌روند و امروز هم نوبت هاجر صفرزاده، عرفان بندری و یاسین خسروی خواهد بود تا توانایی خود را به رخ رقبا بکشند.

اما گل سرسبد بازی‌های امروز دیدار تیم‌های والیبال ایران و بوسنی در فینال پارالمپیک است. تیم هادی رضایی با ستاره‌های پرتعداد برای تکرار قهرمانی ریو و توکیو در فینال پاریس با رقیب دیرینه خود مواجه می‌شود و امیدوار است همچنان روی خط طلایی باقی ماند. از ابتدای این رویداد همه نگاه‌ها به تیم ملی والیبال نشسته بوده، جایی که مرتضی مهرزاد به عنوان بلندقامت‌ترین ورزشکار پارالمپیک در کنار هم تیمی هایش امشب از ساعت 21 برای کسب مدال طلا به زمین می‌روند.

در ادامه با اخبار و حواشی روز نهم بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس همراه ما باشید: