به گزارش "ورزش سه"، دانشگر با وجود اینکه همچنان یک سال دیگر با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، طی هفته‌های اخیر با پیشنهادی از سوی باشگاه کلبای امارات مواجه شد و در شرایطی که خودش تمایل داشت که اردوی سپاهان را برای تجربه یک ماجراجویی جدید و ملحق شدن به قایدی و مغانلو ترک کند، اما با مخالفت مدیران باشگاه اصفهانی چاره‌ای جز ماندن و پایبندی به قراردادش ندارد.

ماجرا از این قرار است که سیاوش یزدانی این روزها به دلیل مسائل انضباطی از تمرینات سپاهان دور مانده و ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی این بازیکن را در اختیار مدیران باشگاه قرار داده تا درباره آینده او تصمیم بگیرند. 

انتظار می‌رفت که سیاوش یزدانی با شروع دوباره تمرینات سپاهان و در حالی که ملی‌پوشان این تیم در اردو حضور ندارند، به سایر نفرات ملحق شود و اجازه تمرین پیدا کند اما این اتفاق رخ نداده تا همچنان سرنوشت مدافع خبرساز سپاهانی‌ها در هاله‌ای از ابهام بماند. 

شاید اگر سیاوش یزدانی به اردوی سپاهان باز می‌گشت و اجازه تمرین پیدا می‌کرد، مدیران باشگاه به محمد دانشگر هم اجازه جدایی می‌دادند، اما با اتفاقاتی که رقم خورده، دانشگر هم بابت عدم صدور رضایت‌نامه برای جداییش ناراحت است و هم باید با غم جدایی احتمالی سیاوش یزدانی یکی از دوستان نزدیکش کنار بیاید.

استوری محمد دانشگر شاید کنایه‌ای به شرایط عجیب خود در سپاهان باشد و او به صورت غیر مستقیم به هر دو موضوع اشاره کرده و گفته که این روزها را با کلافکی پشت سر می‌گذارد.

2078117