به گزارش "ورزش سه"، روز اول مسابقات لیگ یک برگزار شد و تیم شهر راز درحالی‌که از میهمان خود بعثت کرمانشاه عقب بود،توانست دو بر یک پیروز شود و اولین سه امتیاز شاگردان ستار زارع به دست بیاید.

محمد ناصری که با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد و سپس در تیم‌های سیاه جامگان، پدیده، گسترش فولاد و پیکان به میدان رفت، به تیم لیگ یکی شهر راز پیوسته تا برای اولین بار در لیگ یک به میدان برود.

کاپیتان فصل قبل تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره حضور در شهر راز شیراز گفت: راستش را بخواهید این اولین سالی است که در لیگ یک هستم و می‌دانستم که دنیای متفاوتی از لیگ برتر دارد. خیلی خوشحالم که در شیراز زیبا و کنار مردم خوب و خونگرم این شهر هستم.  

او ادامه داد: حضور در کنار آقای ستار زارع که افتخار فوتبال ایران هستند و قطعا در پست مربی‌گری هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت، برای من افتخاری است. شهر راز یادآور تیم باسابقه و معروف برق است و فکر می‌کنم فوتبال شیراز حداقل یک نماینده باید در لیگ برتر داشته باشد.

ناصری افزود: چه شهر راز و چه فجر نیاز به یاری مسئولان دارند و امیدوارم مسئولان استانی و مدیران ورزش و جوانان نگاه ویژه به این دو تیم داشته باشند تا شادی مردم فوتبال‌فهم شیراز را منجر شوند.

وی درباره هفته اول لیگ یک و پیروزی تیمشان گفت: همیشه اولین هفته در هر لیگی سخت است چرا که تیم‌ها شناخت زیادی از هم ندارند. ما هم روی یک غفلت گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم با تمرکز در ادامه مسابقه به میدان برویم و در نهایت اولین سه امتیاز را به دست بیاوریم، برد در این دیدار قطعا کمک زیادی به ما در ادامه لیگ می‌کند.

ناصری در انتها درباره دیدار بعدی تیمشان گفت: دیدار مقابل مس سونگون در زمین حریف قطعا سخت خواهد بود اما ما تیم جوان، با کادر فنی جوان و با انرژی هستیم و بازیکنانی داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن در فوتبال ایران خواهند داشت. فکر می‌کنم تیم ما اگر با یکی، دو بازیکن تقویت شود، می‌تواند سورپرایز بزرگ لیگ امسال باشد.