به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امارات که در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 دست به کار بزرگی زد و در دوحه به پیروزی ارزشمند 3 بر 2 مقابل قطر رسید و شروع قدرتمندی با عبور از سد قهرمان آسیا داشت، امشب در رقابت سخت دیگری به مصاف تیم ایران می‌رود.

شاگردان پائولو بنتو امیدوار هستند از ساعت 19:30 امشب که در ورزشگاه هزاع بن زاید در حضور پرشور تماشاگران‌شان از ایران میزبانی می‌کنند، به برتری برسند و دومین بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی را هم با موفقیت پشت سر بگذارند و با همان 11 بازیکن قبلی در مسابقه امشب حاضر شده‌اند.

تیم ملی امارات که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شکست دو بر یک و تلخی مقابل ایران داشت، امیدوار است امشب بازی را با موفقیت تمام کند و انتقام بگیرد.

2079382

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی سرشناس امارات در مسابقه امشب مقابل ایران هیچ تغییری در ترکیب اولیه خود نسبت به دیدار با قرقیزستان به وجود نیاورده و همان 11 بازیکن را به زمین فرستاده است.

تیم ملی فوتبال امارات با ترکیب 1-1-4-4 مقابل ایران قرار می‌گیرد که اسامی بازیکنان این تیم به شرح زیر است:

خالد عیسی، خلیفه الحمادی، کوامی کویدو، خالد الظنحانی، عبدالله ادریس، عبدالله حمد، یحیی نادر، حارب عبدالله، طحنون الزعابی، یحیی الغسانی و کایو کاندو