به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات یکی از مرموزترین تیم‌هایی است که احتمالا ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل آنها قرار خواهد گرفت، این تیم زیر نظر پائولو بنتو پوست‌اندازی عجیبی داشته و مقابل قطر هم نشان دادند که تیمی خطرناک و صاحب سبک هستند.

لیست جدید تیم ملی امارات با حضور 15 بازیکن زیر 25 سال یکی از جوان‌ترین تیم‌های چندسال اخیر این کشور است و بازیکنان جوان و تاثیرگذاری مانند یحیی الغسانی، حارب عبدالله و زاید سلطان را در اختیار دارد.

نکته جالب توجه تیم ملی امارات استفاده از 9 بازیکن با شرایط سنی حضور در تیم ملی امید است که به نظر می‌رسد آنها برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تغییر نسل فوتبال خود دارند و در این بین خالد عیسی، کایو کاندو و فابیو لیما بازیکنان بالای 30 سال و باتجربه این تیم هستند.

بنتو با برنامه‌ای هدفمند و البته لیگی که با حضور ستارگان ایرانی و خارجی زیادی این فصل را آغاز می‌کند سرکار دارد که می‌تواند باعث پیشرفت بیشتر بازیکنان جوان ملی‌ شود و خروجی موفقت‌آمیزی برای اماراتی‌ها داشته باشد.

تیم ملی ایران در بازی امروز مقابل امارات به هیچ عنوان نباید با توجه به پیروزی‌های متوالی‌ای که مقابل این تیم کسب کرده از پیش برنده باشد، این تیم با تمام مسابقاتی که مقابل آنها به میدان رفتیم متفاوت است و ملی‌پوشان کشورمان نباید غافلگیر شوند!