به گزارش "ورزش سه"، تیوی بیفوما بازیکنی که دقایق کوتاهی برای استقلال خوزستان به میدان رفت؛ اما نام او به شکل قابل توجهی در فوتبال ایران مطرح شد و زمینه‌ساز شکست استقلال بعد از 29 هفته متوالی شد، آن هم با یک سوپرگل تماشایی از روی ضربه آزاد و بعد از چند دقیقه حضور در زمین، بیفوما در تمرین استقلال خوزستان محبوبیت بالایی دارد.

این بازیکن که با انگیزه بالایی در تمرینات حضور دارد و آماده شروع مجدد مسابقات لیگ برتر و احتمالا حضور فیکس در ترکیب استقلال خوزستان است با استقبال گرم بازیکنان این تیم روبرو است و به نظر می‌رسد که از محبوبیت بالایی در بین هم‌تیمی‌های خود بهره می‌برد.

2079854

نخوه خوشحالی او بعد از پیروزی مقابل استقلال و تصاویری که از رختکن استقلال خوزستان منتشر شد از خصوصیات اخلاقی این بازیکن پرده برداشت که او بازیکنی با انرژی و خوشرو است که همین مسئله می‌تواند در محبوبیت او روی سکوها هم تاثیرگذار باشد.

با حضور تیوی بیفوما در ترکیب استقلال خوزستان و البته کیفیت خوبی که بازیکنان ایرانی این تیم در بازی با استقلال به نمایش گذاشتند باید منتظر استقلال خوزستانی متفاوت بعد از تعطیلات فیفادی باشیم و آنها تیم متفاوتی نسبت به شروع فصل گذشته در اختیار خواهند داشت.

استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر جمعه به مصاف شمس آذر قزوین خواهند رفت.