به گزارش “ورزش سه”، یک روز بعد از اعلام افزایش سقف بودجه، همچنان جنجال و خبر پیرامون این موضوع بالاست و پرسپولیس به عنوان مهم‌ترین مخالف، نسبت به این موضوع اعتراض دارد.

جمشید نورشرق در مورد تاثیر افزایش بودجه در رقم قراردادها گفت: افزایش سقف بودجه منجر به افزایش قرارداد بازیکنان نمی‌شود. افزایش قرارداد بازیکنان یک موضوع مستقل است اما شما به عنوان مدیر باشگاه، اگر بودجه تیمتان از ۱۰۰ به ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند، به دلیل مسئولیت قانونی، نمی‌روید بازیکن یک میلیاردی را ۱۰ میلیارد می‌بستید.

وی درباره اعتراض درویش عنوان کرد: برخی اظهارنظرات یا بر اساس بی‌اطلاعی است یا سمت و سوی دیگری دارد. بند ۷ مقررات نقل و انتقالات (پاداش آسیایی) از ابتدا آمده است. ما یک تبعیض انگیزشی داریم، اینطور که فصل پیش گفتیم تمام پاداش آسیایی به سقف بودجه اضافه خواهد شد، این فصل هم بود.

1973890

او در خصوص اضافه شدن پاداش این فصل آسیا به سقف بودجه اظهار داشت: در مورد عدد، یک رقم قابل انتظاری را برای تمام تیم‌ها در نظر گرفت. بازهم برای محکم‌کاری این مورد در نظر گرفته شد که اگر این عدد تحقق پیدا نکرد، از بودجه فصل آینده تیم‌ها کسر خواهد شد.

رئیس کمیته تعیین وضعیت با اشاره به نقد مدیرعامل پرسپولیس گفت: آقای درویش ۲۳ مرداد در مورد سهمیه دو بازیکن خارجی به ما نامه نوشتند که اتفاقا فدراسیون در این مورد تسهیل کرد. اما آنجا نوشت که باشگاه‌های ایرانی آبروی فوتبال ایران در آسیا هستند و به ما کمک کنید. بنابراین نمی‌شود ما فقط موفقیت خودمان را در نظر بگیریم.