به گزارش "ورزش سه"، هنوز که هنوز است برای طرفداران استقلال و پرسپولیس جذاب است که بدانند ورزشکاران سایر رشته‌ها یا هنرمندان و در کل افراد سرشناس جامعه هوادار کدام تیم هستند. به همین دلیل همچنان در برنامه‌های ورزشی از میهمانان غیرفوتبالی این سوال پرسیده می‌شود که آبی هستند یا قرمز؟ به عنوان مثال همین امسال بود که ناهید کیانی پس از تاریخ‌سازی در المپیک پاریس اعلام کرد پرسپولیسی است و یا هادی ساروی که اولین مدال طلا کاروان ایران در همین دوره المپیک را کسب کرد پیش از این گفته بود که به استقلال علاقه دارد. حالا در تازه‌ترین مورد پاسخی متفاوت به این سوال داده شده است.

زهرا رحیمی، عضو پاراتکواندو پارالمپیک ایران که در مسابقات پاریس با رسیدن به مدال نقره نخستین مدال پاراتکواندوی زنان ایران در تاریخ این بازی‌ها را کسب کرد، در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: «نه استقلالی هستم و نه پرسپولیسی، طرفدار تراکتور تبریز هستم.»

رحیمی که با 15 سال سن جوان‌ترین عضو کاروان ایران بود اهل مرند است و به همین دلیل ترجیح داده طرفدار تیم شاخص دیار خود باشد تا سرخابی‌های تهران. او همچنین در این مصاحبه به زبان آذری از هم استانی‌های خود بابت حمایتی که از وی داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.