به گزارش "ورزش سه"، اتفاق تلخی که در بازی سپاهان و ملوان برای یکی از هواداران انزلی‌چی رخ داد، فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است. جدا از جرایم و تنبیهاتی که از سوی فدراسیون فوتبال برای خاطیان این ماجرا در نظر گرفته خواهد شد، در استان اصفهان هم مسئولان در صدد هستند تا راهکارهایی برای جلوگیری از اتفاقات تلخ بعدی در نظر بگیرند.

در چنین شرایطی قرار است روز یکشنبه اول مهرماه دیدار دربی اصفهان میان ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود و به همین خاطر نگرانی‌هایی بابت برگزاری این بازی وجود دارد.

اگرچه میزبان دربی اصفهان تیم ذوب‌آهن است و در بازی قبلی که در فولادشهر برگزار شد، سپاهان میزبان بود، اما حالا از اصفهان خبر می‌رسد که شورای تامین استان جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد تا درباره موضوعات مربوط به دربی تصمیم‌گیری کند.

در این خصوص شنیده می‌شود یکی از موضوعاتی که مد نظر مسئولان اصفهانی برای دربی است، بحث تماشاگران خواهد بود. بی‌شک حساسیت بالای بازی باعث می‌شود تا هواداران زیادی که اکثر آنها سپاهانی هستند وارد استادیوم شوند و به همین خاطر احتمال دارد محدودیت‌هایی برای تماشاگران در نظر گرفته شود.

محدودیت در بلیت‌فروشی دیدار ذوب‌آهن و سپاهان یکی از راهکارهای مد نظر مسئولان استانی اصفهان است و البته که برخی شنیده‌ها حکایت از بدون تماشاگر شدن این مسابقه دارد. موضوعی که بی‌شک با اعتراض دو تیم و به‌خصوص باشگاه ذوب‌آهن به عنوان میزبان همراه خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون مسابقه دربی اصفهان رخ می‌دهد و در نهایت این بازی حساس میان ذوب‌آهن و سپاهان در روز اول مهرماه با چه محدودیت‌هایی برگزار خواهد شد.