به گزارش "ورزش سه"، او در تمامی مسابقات ۴ گل برای تراکتور به ثمر رسانده و امشب نیز با سماجتی که از بازیکنی با تجربه او انتظار می‌رفت، سومین گل تیمش را وارد دروازه الوکره کرد. این گل از آنجا اهمیت داشت که وکره دیگر شانسی برای بازگشت به بازی پیدا نکند و درحالی که دو بر صفر یک نتیجه شکننده در ورزشگاه جام جهانی به شمار می‌آمد، حسین‌زاده با بازپس‌گیری توپ از مدافع الاهلی گلی به سبک مهدی قایدی در بازی امارات را وارد دروازه تیم قطری کرد.

حسین‌زاده که در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی، یکی دوباری  در جمع ملی پوشان حضور پیدا کرد و حتی در سفر کره نیز تیم ملی را همراهی کرده بود، زیر نظر دراگان بهترین فصل فوتبالی خود را آغاز کرده و به عنوان یک وینگر، علاوه بر گلزنی و پرس روی مدافعان حریف سعی می‌کند با زدن به فضاهای خالی و گلزنی‌های مکرر تیمش را در موقعیت برتری نگه دارد.

دراگان اسکوچیچ در ابتدای فصل گفته بود که امسال سال حسین زاده خواهد بود و تا الان که این پیش‌بینی به حقیقت پیوسته است. او که همچنان جوان است و راه‌های نرفته بسیاری در پیش رو دارد باید کم‌نوسان و همیشه در سطحی باشد که فرهاد مجیدی توانست با اتکا به او به مقام قهرمانی لیگ برتر با استقلال برسد. درخششی که او را به لیگ فوتبال بلژیک برد و البته پیراهن آبی را از تن او بیرون درآورد تا تراکتور با زرنگی امیرحسین را سرخپوش کند.

بازی‌های سخت‌تری برای تراکتور در پیش است و حسین‌زاده باید این روند مثبت را ادامه بدهد.