به گزارش "ورزش سه"، سید محمداحسان حسینی که عصر امروز پس از جلسه با مدیریت باشگاه نساجی مازندران توانست فسخ قراردادش را دریافت کند و از این تیم جدا شود، مورد توجه تیم‌های مختلفی مثل ذوب‌آهن، هوادار، خیبر خرم‌آباد و... بود که تصمیم گرفت راهی تیم جدید لیگ برتر شود.

این مدافع 25 ساله و آینده‌دار که با نظر برانکو ایوانکوویچ به تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شده و نخستین تجربه بازی در سطح اول فوتبال ایران را در لیگ هجدهم به دست آورد و سه سال در جمع سرخ پوشان بود و پس از آن راهی پدیده مشهد، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران شد، حالا با عقد قراردادی رسما به خیبر خرم‌آباد پیوست.

2083171

احسان حسینی که پس از پرسپولیس، دو فصل موفق در پدیده مشهد داشت و تجربه کار با رضا مهاجری را در آن تیم به دست آورده بود، دوباره تصمیم گرفت زیر نظر این سرمربی به فعالیتش ادامه بدهد و با قراردادی دو ساله به خیبر خرم‌آباد برود.

این مدافع چپ‌پا که در لیگ بیست و دوم یکی از مهره‌های کلیدی آلومینیوم اراک بود و 27 بازی برای این تیم انجام داد و سال گذشته هم نخستین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا را برای نساجی به ثمر رساند، در فصل جدید 2 بازی برای سرخ پوشان قائم‌شهری انجام داد ولی در نهایت قراردادش را فسخ کرد و به خیبر پیوست.