به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در دومین مقطع حضور در پرسپولیس، در چهار بازی ابتدایی فصل در زدن گل ناکام بود اما میل شدید او به ثبت گل و تلاش ویژه‌اش، او را دوباره فیکس کرد.

علیپور در بازی با آلومینیوم اراک خیلی زود با گرفتن یک پنالتی در دقیقه ۲ اثرگذار بود. علیپور که بی‌تاب گلزنی بود دلش می‌خواست پشت ضربه پنالتی بایستد؛ اتفاقی که پیش‌تر در این تیم بارها تجربه کرده بود و حتی برابر استقلال نیز با پنالتی گل زده بود.

با این حال گاریدو حسین کنعانی را به عنوان پنالتی‌زن اول انتخاب کرده و وقتی امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس اشتیاق علیپور را دید، از او دل‌جویی کرد و توپ را به مدافع تیمش سپرد.

2084731

این اتفاق باعث شد اشتیاق علیپور برای گلزنی بیشتر شود و سرانجام او در نیمه دوم با اشتباه خط دفاعی حریف توپ‌گیری کرد و با یک ضربه وسواس‌گونه و دقیق پس از دریبل دروازه‌بان توپ را به تور چسباند.

علیپور حالا با این گل انگیزه ویژه‌ای برای دربی گرفته و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید او را در ترکیب سرخ‌پوشان در بازی چهارشنبه مقابل استقلال ببینیم. این مهاجم شمالی تا اینجای فصل با یک گل، یک پاس گل و یک‌بار گرفتن پنالتی تاثیرگذارترین مهره هجومی گاریدو بوده است.