به گزارش "ورزش سه"، استقلال به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه‌های آزادی و تختی تهران و اختصاص استادیوم شهدای شهرقدس برای مسابقات آسیایی، تصمیم گرفت تا دربی پایتخت را در شهر اراک برگزار کند و قرار است دو روز دیگر (چهارشنبه) این دیدار انجام شود.

محسن صادقی، دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی درباره ظرفیت تماشاگران حاضر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برای دربی پایتخت عنوان کرد: بلیت فروشی برای 8 هزار نفر از طریق سامانه الکترونیک و توسط باشگاه استقلال به‌عنوان تیم میزبان انجام می‌شود و هیئت فوتبال استان یا باشگاه آلومینیوم هیچ دخل و تصرفی در آن ندارند.

او در مورد ممنوعیت ورود بانوان تماشاگر در بازی استقلال و پرسپولیس ابراز کرد: ورود بانوان محترم به استادیوم به دلیل ازدحام جمعیت آقایان، امکانات و زیرساخت ممکن نیست، اما پس از این مسابقه و با تصمیم و تائید شورای تامین استان و استانداردسازی، امیدواریم دوباره بانوان تماشاگر وارد این ورزشگاه شوند.

صادقی تاکید کرد: فقط 8 هزار بلیت برای تماشاگران دو تیم فروخته می‌شود و ورود هواداران دو تیم بدون بلیت الکترونیک ممنوع بوده و از مردم عزیز درخواست داریم بدون دریافت بلیت الکترونیکی به استادیوم نیایند.

2085289