به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در سال های اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب رئال مادرید و تیم ملی فرانسه داشته و حتی همین امروز از سوی رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل به عنوان بهترین مهاجم نوک حال حاضر دنیای فوتبال برگزیده شد. حالا این مهاجم باتجربه جایزه ای نمادین دریافت کرده و بابت این موفقیت احساس خوبی دارد. البته کریم بنزما به علت طی روند ریکاوری از مصدومیت در مراسم اهدای جوایز انجمن مطبوعات مادرید حاضر نشد و امیل بوتراگوئنو به نمایندگی از ستاره فرانسوی رئال مادرید این جایزه را دریافت کرد. کریم بنزما در مصاحبه ای مدعی شد رئال مادرید در شرایط خوبی قرار داشته و برای فتح همه عناوین قهرمانی در فصل جاری تلاش خواهد کرد.

 

کریم بنزما گفت: "من بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم که این جایزه را کسب کردم. در حال حاضر بهترین سال دوران ورزشی خود را سپری می کنم زیرا گل های زیادی به ثمر رسانده، پاس گل های زیادی می دهم، در حرکات تیمی شرکت دارم و به تیمم برای کسب پیروزی کمک می کنم.

 

در تیمی مانند رئال مادرید، هدف باشگاه همیشه تلاش برای کسب عناوین قهرمانی و موفقیت در همه مسابقات است. ما در موقعیت خوبی قرار داشته و آماده برای مبارزه در همه رقابت ها هستیم. ما سخت تلاش می کنیم تا موفق به کسب عناوین قهرمانی در این فصل بشویم."