لوسیانو پریرا 5 گل تا رسیدن به 100 گل زده در لیگ ایران فاصله دارد

لوسیانو پریرا با 9 گلی که در لیگ امسال زده، تعداد گل های خود را به عدد قابل توجه 95 گل در تاریخ مسابقات لیگ ایران رسانده است.

به گزارش طرفداری، با زدن این 9 گل، لوسیانو پریرا در تاریخ مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای فوتبال ایران 95 گله شد و 5 گل تا رسیدن به 100 گل در تاریخ لیگ ایران فاصله دارد.

در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ لیگ ایران رضا عنایتی است و 147 گل زده است، البته بازیکنی مثل کریم انصاری فرد یا مهدی طارمی اگر در لیگ ایران می ماندند احتمالا گل های زیادی به ثمر می رساندند ولی به هرحال مسیر لژیونر شدن را انتخاب کردند.

به هر حال بعد از لوسیانو پریرا، دیگر برزیلی فوتبال ایران یعنی لوسیانو ادینیو قرار دارد که 82 گل زده است. با توجه به آمار تعداد بازیهای او، میانگین ادینیو از میانگین لوسیانو پریرا که در فوتبال ایران شیمبا نامیده می شود بسیار بهتر است.پ

اما بین بهترین گلزنان تاریخ لیگ ایران از میان خارجی ها، بعد از این 2 برزیلی عماد رضای عراقی است که 70 گل را ثبت کرده است. نفر بعدی این فهرست ابراهیم توره است که در مدت زمان 4 فصل حضور در لیگ ایران 60 گل زد و بهترین میانگین گلزنی در لیگ فوتبال ایران را ثبت کرده است.

البته امسال منشا هم در لیگ فوتبال ایران به 50 گل رسیده و تبدیل به یکی از بهترین گلزنان خارجی در تاریخ لیگ فوتبال کشورمان شده است.