به گزارش "ورزش سه"، خوشحالی حامد شیری بابت پیروزی برابر هوادار با مصدومیتی که برایش  به وجود آمد کمی کام او را تلخ کرد، او در این رابطه به خبرنگار ما گفت: در یک صحنه با بازیکن تیم حریف پریدم وقتی پایین آمدم شرایط توپ به شکلی بود که در لحظه پرش یک مقدار زانویم از شکل طبیعی اش خارج شد که آسیب دیدگی جزئی پیش آمد و متاسفانه در آن لحظه درد خیلی زیادی حس کردم و بیرون آمدم؛ پزشکان تیم توصیه کردند که اگر بازی نکنم بهتر است. درد داشتم و شرایطم مناسب نبود و مجبور شدم از بازی بیرون بیایم. باید دو سه هفته استراحت کنم  و کار های تقویتی انجام بدهم.

این بازیکن که بابت غیبتش در دو هفته پایانی لیگ ناراحت است عنوان کرد: دوست داشتم در این دو هفته کمک کنم و لیگ را با یک شرایط خوب به پایان برسانم ولی به هر حال این اتفاق برایم پیش آمده. باید با آن کنار بیایم و در زمانی که دارم به پایم برسم و برای شروع فصل بعد خودم را آماده کنم. به نظر خودم این فصل می‌توانست خیلی بهتر از این برایم باشد اما در مجموع فصل خوبی بود که با قهرمانی جام حذفی همراه شد. از عملکردم راضی هستم ولی دوست داشتم خیلی بهتر از این باشد. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که به این شکل به پایان رسید. امیدوارم بچه ها بتوانند در دو بازی آینده خوب بازی کنند و سربلند بیرون بیایند.

او در مورد پیروزی برابر هوادار ادامه داد: هوادار از تیم های خوب لیگ است و مخصوصا نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و با سبک بازی‌ای که دارد تیم‌ها را تحت فشار قرار می دهد و اجازه بازی به تیم های حریف نمی‌دهد. ما از اول هم می‌دانستیم که باز خیلی سختی داریم. یک مقدار بازی را بد شروع کرده بودیم و متاسفانه گل خوردیم ولی در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.


مدافع با تجربه نساجی در مورد میزبانی‌شان در استادیوم ها مختلف در این فصل گفت: بازی با هوادار ششمین استادیومی بود که ما در آن میزبانی می‌کردیم در واقع ورزشگاه دستگردی ورزشگاه خانگی تیم حریف است ولی با توجه به اینکه ما با مس رفسنجان در کرج بازی کردیم رفت و آمد برای ما سخت شده بود و پیشنهادی بود که خود هوادار داد و ما هم استقبال کردیم. امیدوار بودیم در دو سه بازی آخر در استادیوم خانگی خودمان بازی کنم ولی  این اتفاق نیفتاد. امیدواریم مسئولین استان یک کاری انجام بدهند و در زمین خودمان میزبانی کنیم.

او در مورد وضعیت نامشخص نساجی برای حضور در آسیا نظرش را اینگونه بیان کرد: صحبت و حرف و حدیث زیاد است ولی امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که زحمات مدیریت و بازیکنان ثمره داشته باشد و هدفی پشتش باشد. امیدوارم در آسیا بازی کنیم.

شیری در مورد آمادگی بدنی تیم نساجی درحالی که میانگین سنی این تیم بالا است افزود: یکی از دلایلش داشتن بدنساز خوب است و یکی از مهم‌ترین دلایلش هم این است که بچه‌های ما خیلی حرفه‌ای هستند و خوب از خودشان مراقبت می کنند و با توجه به اینکه هر پنج روز قرار است بازی کنیم در این یک ماهی که تیم ها در حال استراحت بودند ما در حال برگزاری رقابت‌های جام حذفی بودیم و دوتا از بازی های‌مان ۱۲۰ دقیقه‌ای شد و فشار زیاد بود؛ اما شکل تمرینات و بدنسازی خیلی مهم است و از آن طرف رفتار حرفه‌ای بچه ها، نسبت به شرایطی که برایشان وجود دارد به خوبی از خودشان مراقبت می کنند.