به گزارش "ورزش سه"، محمد زیندینی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال باشگاه پیش از مصاف با استقلال تهران بیان کرد: باشگاه مس رفسنجان روی روال قبلی کارش را با قدرت ادامه می‌دهد. شرایط تیم خوب است. چمن شماره دو هم رسیده و هتل هم آماده است. شرایط سخت افزاری خوبی هم داریم.
او سپس در مورد شایعات روزهای اخیر مبنی بر جدایی محمد ربیعی اضافه کرد: با محمد ربیعی هم مذاکراتی داشته‌ایم و سال آینده در خدمت آقای ربیعی خواهیم بود و همین‌طور سال‌های آینده.
زیدینی درباره شرایط لیگ هم بیان کرد: تیم ما تیم منسجمی است. رتبه ششم را در اختیار دارد. کم شانسی‌هایی داشتیم که زاییده فوتبال است. خدا را شکر در آبادان نتیجه گرفتیم تا همچنان در کورس چهارمی باشیم. اینکه بی انگیزه نباشیم و شرایط خودمان را در جدول حفظ کنیم؛ مهم است.
سوال بعدی در مورد دیدار برابر استقلال و بلیت فروشی در این مسابقه بود که او در واکنش به این سوال گفت: ورزشگاه دو هزار نفر ظرفیت دارد که ما گفته‌ایم هشتصد نفر بیایند. استقلال در همه جای ایران و جهان طرفدار دارد. امیدواریم میزبان خوبی باشیم و همه لذت ببرند.
مدیرعامل مس رفسنجان در واکنش به سوالی درباره زمان آماده سازی ورزشگاه 10 هزار نفری باشگاه نیز توضیح داد: با توجه به قولی که دوستان پروژه داده‌اند آن ورزشگاه اواخر شهریور و اوایل مهرماه امسال آماده می‌شود. کمپ خوبی هم در نظر گرفته شده است که 5 زمین تمرینی دارد. تقریبا می‌توان گفت باشگاهی ایده آلی در این زمینه هستیم.
سوال آخر در مورد تمدید با بازیکنان تیم بود و او در واکنش به این سوال این‌طور پاسخ داد: نه دیگر، تقریبا اکثریت دو ساله هستند. یکی دو بازیکن هستند که قبل از بازی آخر با آنها نیز تمدید می‌کنیم.